Welcome To V6Mustang.com!

We are the oldest and largest V6 Mustang forum on the internet. If you have any questions about your V6 Mustang or just want to connect with other V6 Mustang owners around the world, you have found the best place on the internet to do that.

Registering is free and easy! Hope to see you on the forums soon!

got own3d by a grand am Gt

Discussion in 'Racing Forum' started by 01stangboy, Jan 22, 2004.

  1. 01stangboy

    01stangboy Love my Pony!!!!

    Joined:
    Jan 14, 2003
    Messages:
    427
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Southwest Pa
    we were sittin at the light and the girl i'm with revs at this dude in his grand am...i'm like you have got to be kidding me we get a guy to race and i'm not driving..well we got smoked from start to finish nodoubt about it he was modded :eek: :confused:
















    we were in a 2001 VW Bug..and no i dont think the grand am was moded it was actually kinda close and that bug is slow :D :D :D :D
     
  2. Blaise

    Blaise It's STILL a neon

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia
    I still wanna run you...you wanna come run me and ZincSR?
     
  3. Sephiroth

    Sephiroth New Member

    Joined:
    Jan 21, 2004
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I'll run you :lol:
     
  4. Blaise

    Blaise It's STILL a neon

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia

    ...and you are who? And drive what? And live where?
     
  5. McGee98

    McGee98 P.C load letter?

    Joined:
    Oct 3, 2003
    Messages:
    1,834
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia

    hmm this is getting interesting, we should all meet somewhere like saturday or something, my friends ,Blaise, Stang Boy, and zinc.
     
  6. Blaise

    Blaise It's STILL a neon

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia
    ...since when am I yours? :uhh:
     
  7. Mustang007

    Mustang007 Fire Medic

    Joined:
    Jan 3, 2003
    Messages:
    5,175
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    GA

    :wtf: .......................what a odd thing to say :lol: .
     
  8. Mustang007

    Mustang007 Fire Medic

    Joined:
    Jan 3, 2003
    Messages:
    5,175
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    GA

    LMAO :lol: . I wouldnt show up if I was you Blaise you might get ass raped J/K :lol: .
     
  9. Blaise

    Blaise It's STILL a neon

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia
    My LS1 buddies are gonna come... they'll watch out for my virgin ass :lol:
     
  10. 95ShaunStang

    95ShaunStang SharpAsASackOfWetMice

    Joined:
    Jul 9, 2003
    Messages:
    318
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Saginaw,Mi
    id join in this brewhaha if i lived closer
     
  11. mszmustang13

    mszmustang13 Moderator

    Joined:
    Jul 22, 2002
    Messages:
    8,965
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Location:
    Michigan
    I raced a Grand AM GT 15 minutes ago. He lost.
     
  12. McGee98

    McGee98 P.C load letter?

    Joined:
    Oct 3, 2003
    Messages:
    1,834
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia

    Lol I meant to type my friends but Left out the word friends,My bad guys now I look like a *** lol

    Ill see if my friend with his 13 second LT1 wants to come too
     
  13. blackskidd

    blackskidd Ls1 hunter

    Joined:
    Jul 27, 2003
    Messages:
    6,263
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    0
    Location:
    CA
    Holy Grail. You beat a 16 sec car that even i could beat. :lol: . j/p :D
     
  14. mszmustang13

    mszmustang13 Moderator

    Joined:
    Jul 22, 2002
    Messages:
    8,965
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Location:
    Michigan
    Your right, but he provoked the race. I didn't pick on him, he picked on me. So I felt it was only right to rip him a new asshole.
     
  15. Blaise

    Blaise It's STILL a neon

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia
    If I was rolling a GT I wouldn't even bother. It's like WTF why are you even trying?
     
  16. mszmustang13

    mszmustang13 Moderator

    Joined:
    Jul 22, 2002
    Messages:
    8,965
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Location:
    Michigan
    Because my car does not say "GT" on it anywhere. People mistake me for a V6 all the time. You'd figure a V8 on exhaust would give away the engine under the hood. Apparently not.
     
  17. Blaise

    Blaise It's STILL a neon

    Joined:
    May 18, 2002
    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Philadelphia
    Still, I wouldn't even throw a rev. Some people (like that guy) need to be shot.
     
  18. mszmustang13

    mszmustang13 Moderator

    Joined:
    Jul 22, 2002
    Messages:
    8,965
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Location:
    Michigan
    Agreed.
     
  19. Strife2k3

    Strife2k3 New Member

    Joined:
    Jun 11, 2003
    Messages:
    279
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Metro-Detroit Michigan
    You're a moron.. new Grand Am GTs = Mustang 99+ v6 Manual.
    Anything BUT a 99+ Manual would get destroyed by a Grand Am GT.
    I've seen both stock 99+ Manual hit a 15.3 and a Grand Am GT hit a 15.3
    Was it a new one Mike?
     
  20. 01stangboy

    01stangboy Love my Pony!!!!

    Joined:
    Jan 14, 2003
    Messages:
    427
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Southwest Pa
    for your info i ran a grand am gt h.o. at the track and he didnt hit 15's at all..need proof i have it